Evaluatie

Wij streven samen met u naar 100% klanttevredenheid. Om dit te realiseren, gebruiken we evaluatieformulieren om snel bij te sturen en waar nodig onze service te verbeteren.

Evaluatieplan:

  • Na de eerste +/- 3 keer: U ontvangt geen formulier, maar we nemen telefonisch contact met u op om te bespreken hoe de dienstverlening verloopt.

  • Na 2 maanden: U ontvangt een evaluatieformulier om uw feedback te geven over de huishoudhulp.

  • Na 5 maanden: Nogmaals ontvangt u een evaluatieformulier voor verdere feedback.

  • Na 11 maanden: U krijgt een evaluatieformulier om te beoordelen hoe de dienstverlening tot dat moment is verlopen.

Na het eerste jaar van dienstverlening worden de evaluaties gebundeld en bekeken. Als onze huishoudhulp voldoet aan de contractueel vastgelegde doelstellingen, kan er een mooie loonopslag volgen.

Wij verzoeken u vriendelijk om streng maar rechtvaardig te zijn bij het invullen van de evaluaties. Uw feedback speelt een cruciale rol in de financiële toekomst van uw huishoudhulp.

Alvast bedankt voor uw medewerking!

Het Poetsboetiekske

duotone (2).png